До вищестоящого органу можна звертатись із заявою коли вона вже була розглянута нижчестоящим органом, з наданням відповіді, яка не задовольняє заявника. Заяви та звернення повинні бути подані обов’язково в письмовій формі, особисто або надіслані поштою рекомендованим листом і зареєстровані в органах, куди подається заява, З присвоєнням вхідного номеру ( копія з реєстраційним номером залишається у заявника). Заява на рішення, що оскаржується, може бути подана до органу або посадової особи вищого рівня протягом одного року з моменту його прийняття, але не пізніше одного місяця з часу ознайомлення з прийнятим рішенням. Звернення розглядаються і вирішуються у місячний термін, а ті, які не потребують додаткового вивчення – невідкладно, але не пізніше 15 днів з дня отримання. Загальний термін вирішення питань не може перевищувати 45 днів. (Закон України «Про звернення громадян», статті 17, 20). У разі коли відповідь на вашу заяву не надійшла вчасно, потрібно звернутись з письмовою заявою до керівника цього ж органу та крім викладених вимог, наголосити на порушенні терміну розгляду заяв, або ж до органів Прокуратури з аналогічною вимогою.